Informace o akci
Od firemní strategie ke každodennímu kontaktu se zákazníkem
Všichni jsme ve zkušenostním byznysu. Zákazníci, zaměstnanci i akcionáři mají svá očekávání, která pokud budeme plnit, máme vyhráno, pokud ale ne, nebudou váhat poohlédnout se o dům dál.
Z řízení zkušeností by se ale neměla stát černá díra na peníze. Potřebuje mít jasný záměr a cíle.
Přijďte se inspirovat do příjemného prostředí naší terasy s vynikajícím občerstvením. Prozradíme Vám, z čeho si vzít ponaučení a na čtyřech případových studiích ukážeme, jak prakticky zlepšit zákaznickou zkušenost.
Na co se zaměříme:
Strategie: Čím se chcete proslavit? Aneb jak se odlišíte v očích zákazníka i zaměstnance.
Design: Co chcete, aby zákazník viděl? Aneb jak vytvoříte aplikace od potřeb zákazníka přes procesy a architekturu po obrazovky.
Řízení: Jak pružně vyřešíte problémy a změny? Aneb data už máte, pojďte je ale skutečně používat ke zlepšování zkušenosti.
Kultura: Jak nadchnout pro zákazníka celou Vaši firmu? Aneb jak změnit smýšlení o zákazníkovi a udržet ho.
Akce je bezplatná, ale kapacita omezená, a proto se přihlaste co nejdříve, ať Vám připravíme židli a něco na zub.
Registrace uzavíráme 11. dubna 2022.
V případě otázek nás kontaktujte na akce@kpmg.cz.
Akce není určena pro poradce nebo zaměstnance společností podnikajících v poradenství. KPMG si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.