Retail Forum 2019 - O důvěře
Akce

Retail Forum 2019 - O důvěře

Informace o akci

Důvěra je základním stavebním kamenem pro rozvoj jakéhokoliv vztahu. Teprve, když mezi partnery existuje, a nezáleží, zda v osobních vztazích nebo na poli byznysu, mohou něčeho dosáhnout.

Čtvrtý ročník Retail Fora bude o tom, jak získat důvěru zákazníka v digitálním prostředí i v kamenných prodejnách. Jestli je lepší zavést systém reputačního managementu, nebo budovat „gentlemanskou” kulturu mezi zaměstnanci. O důvěře, jejím budování, řízení, ztrátě a znovuzískání. Nabídneme perspektivu silných značek, rodinných firem i rychle rostoucích start-upů. Přijďte se inspirovat a sdílet svoje názory a zkušenosti.

 

Koho uvidíte na podiu?

Jan Klimeš vás naladí do „rytmu zákazníka“ a představí studii 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku. Letošním vítězem žebříčku se stala Manufaktura, přijďte si poslechnout výkonného ředitele společnosti Tomáše Kratochvíla.

Antonín Kokeš, majitel Antonínova pekařství i firmy Albi, říká, že k dlouhodobé loajalitě vede neustálý dialog. Na jeho slova zareaguje a o tom, že důvěra je základním stavebním kamenem jakéhokoliv vztahu i v byznysu, bude mluvit psycholožka Eva Höschlová.

MALL.cz přichází s vlastní metodou odložené platby, která stojí na důvěře. Více o službě poví šéf Mall Pay Adam Kolesa. Jak data a pokročilé analytické možnosti mohou měnit zákaznickou zkušenost, přiblíží Nikola Pleska z Microsoftu.

Jak Liftago zabudovalo důvěru do fungování softwaru, přístupu k taxikářům, zákazníkům, úřadům nebo týmu, zjistíte od Ondřeje Krátkého, spoluzakladatele a ředitele této české přepravní aplikace. Miroslav Lizec Vás seznámí s českou firmou MIWA, která chce vyřadit jednorázové obaly z celého procesu od výrobce, přes prodávajícího až po zákazníky.

 

V případě jakýchkoliv dotazů k akci, pište na akce@kpmg.cz.

Konference je zpoplatněna částkou 1 200 Kč (včetně DPH). Výtěžek věnujeme vybraným neziskovým organizacím. O konkrétním příjemci budete moci rozhodnout hlasováním přímo na místě.

 

Informace k platbě:
Registrační poplatek neplaťte prosím před konáním akce.
Po uskutečnění akce Vám vystavíme fakturu (daňový doklad) v souladu se zákonem o DPH do 15 dnů. A na základě tohoto daňového dokladu uhraďte prosím příslušnou částku se správným variabilním symbolem.
V případě nutnosti vystavit fakturu před konáním konference, kontaktujte prosím Veroniku Vohánkovou
a v žádosti uveďte kód akce Retail2019.
Registrace je závazná. Případné zrušení registrace je možné nejpozději pět pracovních dní před konáním akce, v opačném případě vám musíme účtovat registrační poplatek v plné výši.

 

16. 1. 2019, 9:00-13:00 (registrace od 8:30) 1 200 Kč Hauch Gallery, Pobřežní 636/20A, Praha 8-Karlín
Stáhnout v PDF
Email*
Email byl odeslán

Program

8:30 - 9:00 Snídaně a registrace
9:00 - 9:10 Úvodní slovo
Martina Štegová Partnerka KPMG
Ondřej Aust Mediář
9:10 - 9:30 V rytmu zákazníka
Jan Klimeš Expert na CX v KPMG, spoluautor studie V rytmu zákazníka
9:30 - 9:50 Firma a její vztahy
Tomáš Kratochvíl Výkonný ředitel Manufaktury
9:50 - 10:10 Důvěra jako mozaika maličkostí
Antonín Kokeš Majitel Albi a Antonínova pekařství
10:10 - 10:30 Důvěra pohledem ekonomické psychologie
Eva Höschlová Psycholožka a konzultantka, FFUK a QED GROUP
10:30 - 10:50 Panelová diskuze
10:50 - 11:20 Přestávka
11:20 - 11:40 Budoucnost peněžních služeb v ecommerce
Adam Kolesa Šéf Mall Pay
11:40 - 12:00 Jak data a pokročilé analytické možnosti mohou měnit zákaznickou zkušenost (a fungování retailu tak, jak ho známe)
Nikola Pleska Manager Microsoft CZ/SK
12:00 - 12:20 Důvěra jako produkt, ne marketing
Ondřej Krátký Spoluzakladatel a CEO Liftago
12:20 - 12:40 MIWA - důvěra “bez obalu”
Miroslav Lizec Executive Director
12:40 - 13:00 Panelová diskuze
13:00 - 14:00 Oběd a networking

speaker x

Kontakt