Informace o akci
Diskuzní webinář zaměřený nad výzkumem 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku v roce 2020.
Inspirujte se zkušenostmi, které jsme posbírali ve čtvrtém ročníku výzkumu nejlepší CX. Tentokrát jsme zjišťovali, jak se firmy popasovaly s lockdowny a dalšími covidovými překážkami.
Program workshopu:
- Prozkoumáme žebříček nejlepších zákaznických zkušeností v odvětví retail, maloobchodní řetězce a restaurace.
- Podíváme se na hodnocení firem v 6 pilířích zákaznické zkušenosti.
- Budeme hledat inspiraci u nejlepších značek z Česka i dalších 27 zemí, ve kterých výzkum proběhl.
- Budeme diskutovat a sdílet své zkušenosti.
Jak workshop proběhne?
- Na platformě Microsoft Teams, kterou nepotřebujete instalovat.
- Po vyplnění registračního formuláře Vám den předem zašleme odkaz pro připojení k webináři.
Registrace uzavřeme ve čtvrek 25. února 2021. Rezervujte si své místo ještě dnes.
Webinář je zdarma.
V případě otázek nás kontaktujte na akce@kpmg.cz.
Akce není určena pro poradce nebo zaměstnance společností podnikajících v poradenství. KPMG si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.
26. 2. 2021, 9:00-10:00
Zdarma
Online
Stáhnout v PDF