Program workshopu:
- Prozkoumáme žebříček nejlepších zákaznických zkušeností v různých odvětvích.
- Podíváme se na hodnocení firem v 6 pilířích zákaznické zkušenosti: integrita, řešení problémů, očekávání, čas a úsilí, personalizace a empatie.
- Budeme hledat inspiraci u nejlepších značek z Česka i dalších 25 zemí, ve kterých výzkum proběhl.
- Probereme, jak můžete v řízení zákaznické zkušenosti vybalancovat digitální nástroje a lidský přístup.
- Budeme diskutovat a sdílet své zkušenosti.
Workshopy proběhnou formou webináře a provedou Vás jimi Lukáš Cingr a Jan Klimeš.
Registrace uzavřeme v pondělí 21. února 2022. Rezervujte si své místo ještě dnes.
Webinář je zdarma.
V případě otázek nás kontaktujte na akce@kpmg.cz.
Akce není určena pro poradce nebo zaměstnance společností podnikajících v poradenství. KPMG si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.