1. 3. 2022 Úterý

Webinář CX – Služby (logistika, telekomunikace, zábava a volný čas, cestování a hotely)

13:00-14:00
Online
Zdarma

Program workshopu:

  • Prozkoumáme žebříček nejlepších zákaznických zkušeností v různých odvětvích.
  • Podíváme se na hodnocení firem v 6 pilířích zákaznické zkušenosti: integrita, řešení problémů, očekávání, čas a úsilí, personalizace a empatie.
  • Budeme hledat inspiraci u nejlepších značek z Česka i dalších 25 zemí, ve kterých výzkum proběhl.
  • Probereme, jak můžete v řízení zákaznické zkušenosti vybalancovat digitální nástroje a lidský přístup.
  • Budeme diskutovat a sdílet své zkušenosti.

 

Workshopy proběhnou formou webináře a provedou Vás jimi Lukáš Cingr a Jan Klimeš.

Registrace uzavřeme v pondělí 28. února 2022. Rezervujte si své místo ještě dnes.

Webinář je zdarma.

V případě otázek nás kontaktujte na akce@kpmg.cz.

 

Akce není určena pro poradce nebo zaměstnance společností podnikajících v poradenství. KPMG si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.

1. 3. 2022 Úterý
13:00-14:00
Online
Zdarma