Jak využít krizi jako příležitost zlepšit zákaznickou zkušenost
Akce

Jak využít krizi jako příležitost zlepšit zákaznickou zkušenost

Informace o akci

Připojte se na krátký rozhovor s největšími experty na oblast CX u nás. Vysvětlíme, proč je i v krizi klíčové investovat a optimalizovat zákaznickou zkušenost značky.

Prohlédněte si výsledky naší studie TOP CX: 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku pro rok 2022 a navnaďte se na vydání letošní studie.

Rozhovor povede Lukáš Cingr a Martin Záklasník (bývalý CEO E.ONu a ex Vice president for B2B marketing and top customer sales). Vycházet budou z výsledků studie Nejlepší CX a zkušeností KPMG.

-----------------------

Online diskuze proběhne v češtině a je bezplatná. 

V případě dotazů nás kontaktujte na akce@kpmg.cz.

19. 9. 2023, 14:00–14:30 Zdarma Online
Stáhnout v PDF
Email*
Email byl odeslán

speaker x

Kontakt