Empatie jako nedílná součást zákaznické zkušenosti? (online)
Akce

Empatie jako nedílná součást zákaznické zkušenosti? (online)

Informace o akci

Zveme Vás na hybridní seminář věnovaný empatii v zákaznické zkušenosti.

Dozvíte se, jak se empatie mění s příchodem digitalizace, jak ji využít v zákaznické zkušenosti a jak může důraz na empatii pomoci celé firmě.

Se speciálními hosty Monikou Hrubou (CCXP, Česká spořitelna) a Kateřinou Tomáškovou (Customer Experience Lead, Česká spořitelna) probereme, jak s empatií pracují v největší české bance.

Seminářem Vás provede Lukáš Cingr z KPMG.

Seminář můžete navštívit osobně, nebo sledovat online. Účast je bezplatnáRegistrujte se prosím nejpozději do 9. dubna 2024.

V případě dotazů nás kontaktujte na akce@kpmg.cz.


Těšíme se na brzké setkání.

 

Akce není určena pro poradce a poradenské společnosti. KPMG si vyhrazuje právo určit seznam účastníků.

11. 4. 2024, 9:00 - 11:00 Zdarma ONLINE
Stáhnout v PDF
Email*
Email byl odeslán

speaker x

Kontakt